|
cls sor...
=3=
今9點幾起左身lo......好遲呀~~~~
琴晚叫佢朝早8:00幾電我###
我已為佢冇電我>>所以咪嬲佢囉////
原來係我誤會左佢**因我家姐攞左個電話出聽講..
佢打黎個時我家姐聽<<咪話我訓左囉= =
咁至多咪said sor囉ok????我錯囉得未??
之後咪係到同佢傾電話囉@@我同佢傾計個時...
我feel到佢好似有d love我>3<------
我其實都可以話有d feel掛!!唉~我自己都唔知呀""
好亂呀呀呀呀呀~~~~~~
依家好似janice個首歌咁...
心亂如麻
因初吻著你想慶賀 你卻開始疏遠我
假使你是覺得怯懦 你會不會拒絕我
你有意欲去找我 你會通電再會過
如實在認真喜歡我 或是有心敷衍我
如今只有三歲都清楚
*是你不想我啦 甚至不找我啦
無非幾天變化 就像刮我幾千巴
難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
不想和我好 請求直說真話*
很想你是愛得懶惰 至會多天不理我
心境正逐秒鐘跌墮 我哪一樣有做錯
過去你極愛惜我 快慰之後侮辱我
曾自問自私開心過 自問自卑擔心過
如今的我只要知清楚
REPEAT*
沒有膽色纏你 心亂如麻
回去吧 回去吧 來讓我傷口結疤
是你不想我嗎 是你不找我嗎
無非幾天變化 就像刮我幾千巴
難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
不想和我好 不如直說真話 |