|
|
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
|
=3=大雨滴一天╭..╮ |
|
巧大雨也=3+ 今日..>3<
巧彩-3-朝早爹爹車禾返學校’’>3<
返到去-3-打佐陣乒乓波''>3<禾巧附6甘贏佐巧多個人= =’
上MATHS堂,,超巧反-3-學佐巧多野''禾覺得LO SIR 教得巧巧LO
有D人成日系度大聲講埋D冇聊野-3-禾FEEL到佢地系串緊呀SIR
冇 聊..>3<!
跟住-3-ENG堂 吾記得戴LISTENING 要留堂抄LISTENING既第1課
『吾系巧多姐-3-6頁連畫圖JA MA』禾側冰條友說滴...’”佢吾冼抄,更系甘講LA''冇人情味!!!!
不過巧彩-3-黃色暴雨N3號風球救佐禾-3-可以傾日先抄...>3<過得一日就一日LA...'''
爹爹車禾返家.......>3<
食完LUNCH~同臭藍N 9維反CS..>3<
之後果D野仲未發生-3-'' 吾打住...>3< BIBI
|
|
刊登時間︰2006-09-13 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|