今日真系悶死我`
琴日同m0nkey睇完碟話會今日上泥睇埋其他`
點知今日人影都冇隻`
msn都冇人同我講野`
自己一個吾知做咩,,,出街又冇人陪...傾計又冇人陪`
m0nkey連影都冇埋,,,msn又冇上`
無無聊聊開左個facebook睇下野`
發覺幾好玩,,add哂d FD...玩下心測..睇下人地d野咁`
發現左星期五m0nkey,蕉皮,陸詠,丫枝,大細孖,jimjim同一個影相既人鰠音樂室玩,仲影左好多相tim w0`
哼...點解冇我份架!?睇住泥d相..令我回想起f.1既時候...一齊玩,好開心既情景`
但而家已經冇可能再好似已經咁啦...T.T
玩玩下吾覺...都玩左成日lu`
見仲有時間...睇埋果二隻碟佢~~
睇完之後見悶悶地就睇下qooza...發現.......m0nkey原來同jimjim出左街`
仲以為你去左邊..原來系去左玩...灰牙`
覺得你開始遠離我....因為咩事呢!???
--------------------------------------------------
希望冇咩事啦同你`
好驚你又會吾理我牙`
--------------------------------------------------
|