夜行鬼*小黑。‘喜歡︾單獨?。,i LoVe YOu,,?黑蚊蚊﹏I
只能單獨,才得到真正的幸福?
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


散左喇,,你地開心啦 分類: 未分類

                今日,,都唔算太開心ge返學食飯果陣
               變左賣章魚燒。個樣都ok,,
               今日你又係唔理我,,唉
               第9節落又去禮堂,聽野
               謝c同我講,,,,
               今日儀話你呢樣果樣
               最後又話想同你散,,
               果陣心情,變左絕望
               唉,,家長日,,
               同丫媽,走去學校
               果陣撞到班小學fd,,
               見到我又係到偷笑
               唉,,你講過,,
               絕望 有心 一定 變希望
               準備哂野,先黎散,,
               仲要係我生日果日先散,
               媽咪講得岩,,真係生日先散
               比你講中喇XDXD,,
               單獨一世!




訪客留言 (返回 heika 的日誌)


lisiuyi1314 於 2006-11-26 11:00 PM 發表:
小黑,,我系紹丫,,吾好吾開心喇...
我都試過失戀喇//你又吾系吾知..上次我同佢哩"
人總會失戀一次架喇..你地開始左幾多日丫??甘快散
希望你可以搵番一個系真心真意對你架喇..
我精神上支持你..十油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



某某人 於 2006-11-25 05:26 PM 發表:
你唔試下哄下佢 d女仔係要人哄嫁女仔一時一樣嫁可能佢係仲鍾意你呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]