| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 4 日 星期四  |
| 2008-09-04 |
分類: 未分類 |
halo~~
大家好..^^"
唉..好耐都冇打blog喇
嘻^^
其實主要原因都係個'懶'字..
好喇...講返今日ge野
首先,
今日上堂好無聊>.<
個個老師都係到搞gag..
不過,
chem堂個老師講野好大聲~~
方死人地聽唔到..怪^^
最搞gag都係莫過於ep堂
竟然叫我地畫個四不像ge野''''哈
|
2008 年 8 月 20 日 星期三  |
| 2008-08-20 |
分類: 未分類 |
haha~~ 好耐都冇打blog喇... 因為呢排太忙ge關係 所以冇打到.. 好攰..:] 唔打住喇... |
唔開心  |
分類: 未分類 |
今日, 早上,本來係我地學校ge家長日 但由於落雨ge關係, so取消左.. 唉, 開頭以為不用見家長 但到左下午又要見.. 見個陣, 老師話我進步左.. 仲話我讀3B班,樂文讀3A班>.< 慘!......
(閱讀全文) |
2008 年 7 月 4 日 星期五  |
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
| 2008-06-28 |
分類: 未分類 |
今日, 返左學校, 女童軍幫手.. 由十點至五點>.< 返到去~~ 淨係企係到,冇野做 好悶!!!又冇獎拿 唉! |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 34 | »
|