今日刪曬所有既日記...
我唔想一開始...打d唔開心既野...
所以我決定左打d搞笑既野!!!
哈哈~~我今日唔小心串到金魚(不過都唔係唔小心..小小係...小小唔係)
今日上勁舞。。
『跟著玩玩下見到金魚...
『你好左到我呀』我同佢講
佢話我左到你D咩呀
我又話你係到我唔想玩...
佢話你咪唔好玩LO....
我即刻同個DJ(佢想溝我)講叫佢踢金魚走..(我係咁叫佢)
佢終於踢左金魚啦....
我又同金魚講88(好有禮貌)
個時呀笑到我肚痛...

跟著佢同呀欣講...我知呀欣只不過係幫理不幫親
佢係到話我錯...
我叫佢代我SAY SORRY(同金魚)
我知道我同任何人都道歉過.....
但係今次我既眼淚一滴滴湧出黎~~
其實我都唔知點解嫁~!
|