**最新日誌**
我的連結
今日好無聊..........今日放學要去中一朋輩生活小組....十分之無聊....寫揮春......之後就................................(哈!哈!)
今日考中文(三)好無聊........放學之後mona去左我home
今日考試....................十分之無聊>.<無嘢好講...................
今日去在海洋公園 ,一去到就玩過山車好刺激mona玩到喊 (哈!哈!),之後去在玩滑浪船.....好刺激............之後...................................................(太多唔講...........)