好內無打Qooza,講返呢幾日先啦!
22號:同梁、池、鄭芷、馬去唱K,唱到窮曬,69蚊就今飛走咗!
23號:返學校補課(王SIR),佢話D MATHS係培正攞返黎,好深奧!!
26號:去咗荃灣同表妺玩,佢勁得意!
講返今日先
今日梁5返補課,
自己一個行,好無聊啊!
返到去王SIR比D卷我哋做
O曬嘴(*0*)
做得4題對(共有12題)
好失敗!!
救命!!
D數好難
有無人救(教)吓我?
救救救救救命!