初初開學時,
F.1嚒,
係1A到唔識人,
feel到好寂寞,
心想:好悶呀!
好想見小學同學,
好想過番小學d生活,
講吓野、串吓人、
睡吓覺,又一日,
爽到爆炸!
睇吓依家,
無fd、又悶,
同小學差n個位!
跟住我又唸:
如果時間可以番轉頭,
我會去邊段日子:
三年級?
六年級?
呢個答案連我都唔知。。。。。。