●○曦○●HeI↑↓
helena0380
暱稱: ●○HeLeNa○●林↑↓
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
15/5
27/2
23/7
22/7
2/7
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 49
今日人氣: 0
累積人氣: 609
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


20/8(2) 分類: 未分類

今日,,,第二篇啦!!!我都唔知打咩好,,,不過真係好悶呀!!!日日係屋企真係唔係辦法,,,有咩好做呀!!!!諗下諗下,,,係喎有冇人可以教我做一題數學題我唔識呀!!!打咁小,,,都唔知打嚟做咩,,,我真係就嚟顛啦!!!
 



20/8 鬱悶 分類: 未分類

好悶呀!係屋企都冇野好做,倉頡你好煩呀!!!又難學,,,攰。。。唔知打咩好啦!!!尋日整個書櫃,,,,mum同我講話唔要D書,,,唔知點解我好似唔想咁,,,,點解???唔知喎,,,尋日我整書果陣我睇到,,,六年級嘅書唔知做咩好唔開心。唔知呢???可能六年啦,,,有D唔捨得,,,之後我諗下我係呢六年做左D咩好野.....好似一D都冇,,,xxxD,.,.,..我係到諗諗諗諗左好多野,,,搞到宜家自己勁唔想到中學,,,想永遠都係小學,,,,,不過我知一定冇可能,,,,┬.┬,,,,之後尋係我又聽到一首歌----------給自己的信。。。好聽。,,,,。個歌詞都好好呀!!!聽下先,,,....



2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


19/8 不滿 分類: 未分類

之前有一個qooza不過有d野改唔到,,,我唔用啦!!!用個新啦!!!yahoo果個blog冇整過佢好耐lu,,,等陣睇下先,,,今日又係係屋企好悶呀!!!都唔知有咩好做,仲有做下d功課,但係真係好難,,,唔識都冇辦法要搵人幫先得,,,,,有冇可以幫我呀???日日係屋企真係一個字咋*悶*,,,之後宜家佢真係......好煩,,,我唔想佢咁樣,,,佢係咁叫細佬沖 但係細佬真係好想訓,,,眼訓到kai左囉!!!佢仲要係到喊到收唔到聲,,,因為本身佢訓緊仲要係訓到好好果隻,,,就咁比佢嘈醒左,,,之後我睇唔過眼,,,我就叫佢唔好喊,,,點知我仲要比佢話,,,話我教壞佢,,,佢講話我平時唔(玩)衫就訓,,,佐係我果時因為真係好眼訓嗎!!!搞錯。。。我都好明細佬嘅feeling因為我平時都係好想訓,,,比人嘈醒真係好嬲囉,,,so好明白佢點知佢又唔明,,,仲要係到call佢d朋友同佢地講我叫細佬唔沖一路整野食一路講野D野食有佢d口水,,,諗起都唔想食啦!!!之後佢仲有同d人講果時特.....