|
|
唉... |
|
唉...
已經差唔多一個月LA
禾冇同Jacqueline傾計LA
又冇傾電話
更冇打MSN
真係好唔慣呀
都係因為我自已唔好
唔應成佢一整升童軍羅
E+真係好想有人個個星期
在MSN度同我講
"好想念你呀"
平時佢個個星期講
又Feel唔到咩野
BUT E+又好唔慣
NOW我好想內佢講返
"好想念你呀"
But我地冇機嫁LA
冇咩機會好返嫁LA

|
| 刊登時間︰2006-12-15 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 83 | »
|