MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com

yiP cc.日.記
大家可以上來聊東方神起.super junior的!
helensj0326
暱稱: chuman
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-10
2010-02-03
2010-01-19
好黑仔呀!
好悶呀!
文章分類
全部 (118)
F.T Island (1)
SUPER JUNIOR (2)
日記 (113)
東方神起 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 118
留言總數: 26
今日人氣: 0
累積人氣: 965
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 17 日  星期二   晴天


2009-11-17 愉快 分類: 日記

我好內無打BLOG啦!

一打就有好野發生潻呀

雖然依家個天氣變化很大呀

而依家重好冷呀

得10左右咋....

不過聽日天氣重要降低

但係有流星雨睇呀

重要係1年1度得一次咋呀

今次有好多呀

以下係新聞:

8年最強流星雨 今夜襲港 清晨最高峰 每小時料達300顆

(明報)2009年11月17日 星期二 05:15

【明報專訊】今晚至明日清晨,如果天公作美,香港地區將可觀看到近8年來最壯觀的流星雨。一年一度的獅子座流星雨,昨晚起開始一連幾天「光臨地球」,當中以今晚深夜到明日清晨達到高峰,每小時保守估計達到300顆,而中國大陸更是理想的觀測地。

今年獅子座流星雨有一項特點,就是火星剛巧位於獅子座與巨蟹座之間,因此今次獅子座流星雨看來會像是從火星發射出來一樣,十分特別。目前火星亮度約0.2等,比其西面的雙子座主星北河二與北河三,以及東面的獅子座主星軒轅十四還光亮。

「像從火星發射」

中科院紫金山天文台    研究員王思潮說,有「流星雨之王」之稱的獅子座流星雨,將於香港時間明日清晨5時40分左右達到最高峰,出現一次爆發,每小時可能有多達300顆流星劃過夜空,是自2001年11月19日以來最強的流星雨。台北市立天文館指出,本周一至三晚上9時至10時後起,至本周四天亮前是值得觀測今次流星雨的時間。

王思潮提醒,由於現時科技還不能精確計算流星雨母體彗星塵粒的分佈結構,因此不能像預測日食及月食般,準確預測流星雨的規模,而預計的極盛時每小時流星數量,亦只是理論歸算值。美國    太空總署預測,今年高峰期出現時,每小時可能觀測到500顆以上流星,有科學家甚至認為每小時可看到1000至1500顆的「半流星暴雨」。國際流星組織(IMO)則預測,流星數量最多時間在今晚11時10分,每分鐘平均約可見一至兩顆流星。

王氏指出,中國是今次獅子座流星雨最理想的觀測地之一,而且沒有月光干擾,觀測條件可謂最好,而最佳觀測時間為周三清晨5時20分至6時。王氏建議觀星者選擇四周開闊的地區,並要盡量避免燈光,以肉眼觀星,眼睛可朝整個夜空看。

大流星雨料16年後再現

獅子座流星雨隨著母彗星譚普塔托彗星(Temple-Tuttle)回歸,1998年進入33年爆發周期,當時許多學者預測每小時會出現一萬顆以上的流星暴雨,但最後事與願違,2001年及2002年連續兩年出現爆發後,獅子座流星雨就轉歸平靜。天文學家表示,下次在中國出現的較大流星雨可能要在16年後。



2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


好累呀! 疲倦 分類: 日記

好累今日都唔知點呀!

每日我都覺得好無聊呀

又唔知做D咩好呀...常日都好次遊魂緊呀

做人都唔知為D咩呀

真係好悶呀

每日都要反學呀....真係好累呀

又好大壓力呀

比MISS CHU教真係好驚呀

每日都要準備好多野呀

好次比賽緊呀

好緊張呀...真係好煩呀

都唔知同邊個講好呀

好想同君儀一齊呀..同佢一齊輕鬆好多呀

無咩壓力呀

好想同佢一齊唔分開呀

做人都唔知為咩呀...

煩煩煩~~~~~~~



2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


好痛呀! 鬱悶 分類: 日記

琴日我反左去覆診呀!

哭~~~~~~

好痛呀咩都食唔得呀

叫我點好呀

琴日全家都一齊去食飯

淨得我一個無得食呀

又痛又辛苦呀!

好彩我去覆診之前去左食西餐

唔係好餓呀!

19號又要反去覆診啦

重有呀係我舅公個女結婚呀

姐係我表姨呀

我同佢都唔係好熟呀

不過都要祝佢地快樂啦!

 



2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


覆診呀! 疲倦 分類: 日記

聽日要反去覆診啦!

有少少驚呀!

因為每次反去覆完診

我會好痛家!又食唔到野呀

好辛苦呀

不過可以見自己想見D人

就會開心反啦!

今日去聽週會呀SIR話

下星期一又有一個交流生黎呀

唔知佢點樣家呢

好想知呀

唔人佢係唔係好次第一個交流生

一樣緊多女圍呢?

 



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


開學啦! 開心 分類: 日記

開學啦!

我好緊張呀唔知邊做我班主任呢?

搞到我睡覺呀!好驚呀!

一反到學校就好熱啦!

一D都無變呀!熱死人啦

我地坐坐下見到個外籍學生呀

點會企我地學校出現

原來係交流生

佢好高呀又幾靚仔呀

放學之後我見到佢呀..哈哈

佢好搞笑..突然企書包到攞左個

黑超出戴呀

比人話佢好誇張呀!

原來住慈雲山家!

呵呵