Music Playlist at MixPod.com
唔知點解我覺得今年既時間愈黎愈快...咁快就F.3 la
唉///諗番之前小學既日子真係好...不過而家D老師差唔多走哂...想多謝佢地都唔得...好唔捨得呀
點都好la...我都要繼續讀書,完成學業...因為
『時間係唔會因為一個人而停留』
今日既日落,好靚(我覺得)
大自然真係好靚啊!