嗚嗚...我A班.吉吉B班
我地唔可以一班呀!!><
我班d人又勁乖成績又勁喎
唉...本來諗住可以去班好玩d嫁
點知就相反=.=
最慘就係冇咩識得既人
得鵬鵬同...<-(唔識打佢個名)
又勁少仔,先得十個左右
唉...慘啦.之後都唔知點過呀!嗚嗚....
依家希望可以同吉吉入到排球隊啦
最少都要有一樣係一齊啦!!(我希望)
放學之後我同吉吉去左圖書館借書
用黎做功課,點知我個証唔用得
唉...為有叫吉吉help我借埋
跟住去左m記食野
見到好多個大佬呀@0@
最後就喺大中行左一陣
咁就番左屋企啦
無無聊聊又一日.....
|