今日好早就同劉家怡去左元朗返教會
有d無聊lor
55
返來既時候
劉家怡話佢同雷釗x講左
如果係天慈見到佢
就同佢返教會
跟著我地坐既果部車去左天湖
於是佢又行返過去
點知又見唔到佢
我就同佢一齊周圍搵
點知比我見到佢(好遠see到)
仲有佢呀爸呀媽
我講比劉家怡佢聽之後就即刻走人
費事見到佢嘛
=3=""
返屋企都冇咩好做就狂玩電腦
............
其實曾經有一刻想同雷釗x佢地好返
不過我好明白
自從係返學既最後一日比絕交信既果日
我地既友誼已經徹底在這個地球上消失
而且就算我地絕左交
都會有d關係
可能有
可能冇
但係我好肯定一樣野
就係
如果我地好返
就算好像以前
都一定會有裂痕
有時我都好懷疑
到底
我地以前既友誼係用咩來建立既呢
係利益
係迫於無奈
定係咩呢
點解曾經好fd
卻如此經不起考驗?
其實我仲有一樣野好唔明
點解我次次都冇一個只係同我玩得好好既fd呢
次次都係3個人一齊既
而我
永遠都唔係其他2個人爭住同我玩既人
我都唔明點解
係咪
我真係甘唔受歡迎呢
我都唔知
其實
現時係我既心入面
名利已經比朋友更重要
所以我很想轉校
因為我覺得
真正的友誼是經得起考驗的
而那些"只是現在式"的友誼
對我而言
一點都不重要
我也不懂得去珍惜這些所謂的"友誼"
友誼是什麼?
我想真的很難回答
當一個人與另一個人很fd的時候
總想在她的心中是第一位
最好的朋友
這算不算自私?
記得小學六年班既時候
學過一篇文
主旨就係"不能太自私,朋友也可以有其他朋友,好朋友不是用來佔有的"
大概是這個意思吧
但係
我又真係做唔到
有時候
真的很怕
有一天
那位最好的朋友心中的BEST FD 已經不是自己了
好像整個世界已經沒了"友誼"這兩個字
可能吧
是我太悲觀嗎?
不知道
不知道
不知道
|