好奇怪
到底綠色校服果d人係咩學校呢
因為近排見到6F班既人好多都係著綠色既校服
______________________________
今日小食部既人龍終於冇甘長啦
終於都買到野食啦
買左粟米吞拿魚三文治
好味!!!
________________________
小息完之後就派簿
勁多...................
結果拎到屋企
都...
虛脫= =""
今日...
係開學既日子
真係唔想呀
話甘快又一年啦
去年既依個時候
我都只不過係剛剛升小六
_________________
講返今日早上
我搭車返學
真係好多人呀!_!
一路上又見到好多師弟師......(閱讀全文)