今日,第二日寫blog,請多多指教!!
累死我喇,本來同混漲,阿雷玩得好開心,但混漲部遊戲機無電
,林住去阿雷屋企叉電,點知阿雷無帶鎖匙,其他人都唔得閒\^/
結果要蘊阿雷亞媽攞鎖匙,行去置樂花園先蘊到,=.=,之後去到亞
雷屋企,就走左反黎打blog!
p.s.:我唔會好似混漲禁打d就唔打!!!