團契-------->玩左唔知??同埋畫畫??
2個遊戲都幾好玩,尤其是第一個........
因為呢個遊戲係我好細個果時成日玩ga.
果時我返上午校ge,晚晚同呀哥,朋友一齊玩.
都已經5年前ge事le,係空擴ge西貢度玩.
而家有得玩番.......真係好開心呀=]
希望下次會再玩過la,不過唔知有無機會呢?
------------------------------------------------
團契後去左植樹,我以為去西貢果d地方掛....
點之坐車去左大嶼山果邊,我好似第一次黎- -
真係一隻井底之蛙=] 呱呱!!~~
連植樹都係第一次植咋......自己好似咩都未做過....
咩都未試過.....睇黎我要參加多d活動先至得le!!
植樹原來好快,好少野做,淨係堆土??
我地好快就搞掂,之後搭番車,7:15返到學校.
同子才,林+,lai搭地鐵返屋企.....
--------------------------------------------------
來 為何還等待 趁大家也在
時間在流動 橫過目前 往下秒開
就趁這分鐘 來一個合照
捱完還識怎么笑
辛苦極 過活還是精彩
沒有小悲哀 想不起 到底多被愛
共你縱是塵埃 渡紅海 再行下去大概
還有恩典 開遍面前 寒季終必回暖
前面會有 什么樂園 靠人沿途發現
只需要 相信它不遠
別怨這一生 如此過下去
明晨仍可于這里
這小事 有人全力爭取
學會小小的 都感激 亦算得樂趣
愿以后盛和衰 亦容許 我陪著你面對
啦......
難道看別人先看見 風光我們已獨占
如我們還怨 明日好運會轉
Amazing Grace ! How Sweet The Sound
that Saved a Wretch Like Me
幸福 并不很遠 你還在我身邊
心足了 一切都不欠
|