| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
打WIN了  |
分類: 未分類 |
今日,我參加了疊球比賽....係第一場中!!我地好輕鬆咁win左la..... 之不過係第二場同第三場的天氣好唔尋常,個天好想落雨...!!呀...真係被我的臭口講中左!>_< 不過冇影響我地的心情,繼續打...!!但係係埸地出現左幾個水DOM..!!>_< 但係雨中打比賽係好good的事...因為又唔會太熱喎!!又可以飲自來水!!wo... "賽"判吹雞la....!!場比賽終於完左la...!!我個隊win左!!比數10比0 大會班左個金牌俾我地!!yeah... ^_^ 好開心呀.....
|
| 發表時間:2009-04-18 05:45 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | »
|