| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
| 2009-09-21 |
分類: 未分類 |
今日我既眼訓指數偏高~~xdxd.....我琴日成12點幾先訓
(因為訓唔著)xdxd....我番學校個時間我隻眼皮好想dam落黎
咁我堅持住番學校!!我好勁呀haha...xdxd....一開始係歷史堂fuxk
搞到我仲眼訓...xdxd.....過左好耐...上科學堂...我系咁同李嘉x系咁整
d怪聲出黎!!好搞笑!!xdxdxd.....跟著放學.....個個譚佩玲拉左我 彥 李陪佢去
答車wow!!咁鬼近就唔洗我地陪佢la....(答馬鐵)跟著!!我地竟然撞到鳩星佢地wow...
有:天 董佬 朱毛 李銬藍佢地..傾左一陣=)我地就散ban....我地就番到屋企啦....今日係咁多=)留cm丫 ok?? 88
|
| 發表時間:2009-09-21 08:19 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 111 | »
|