| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 10 日 星期一  |
2009-08-10  |
分類: 未分類 |
今日,我番學校睇我升咩班!!我番到學校
就睇我係咩班!!點知....我入左3A班wow...
我最唔想入喲3a竟然我入到....!!有冇搞錯呀!!
超唔想入lo....!!都唔知個天有冇搞錯喲~~冇天理
班主任係陳思圓同袁爆光lo....鞋...!!我好唔中意陳
思圓lo....!!佢日日都擺Q~~我真係忍唔住佢囉!!!!佢日日
都放遲小息....痳煩友.....好想去其他班呀!!! !今日係咁多!!
記住留cm呀=)
|
| 發表時間:2009-08-10 05:53 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 111 | »
|