今日第1次用Celestron C5睇金星 (發依個post arm arm既事),
又係超開心 <--想不到有甚麼形容詞來形容我的超開心
以前 76mm 牛反都係一點 (又係拎一支沒法和C5比既望遠鏡黎比)
又係附上廢圖2張

上圖攝於24/9/2010 19:43, Venus 金星, C5, Olympus uTough-6000, ISO800, 1/500s, 經剪裁
<--手震做了一個V字形既金星
上圖攝於24/9/2010 19:41, Venus 金星, C5, Olympus uTough-6000, ISO1600, 1/8s, 未經處理
以下係24/9/2010金星正常既樣子, 供大家對比一下我以上2幅差勁的...

|