| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  | |
| 今日....悶悶悶 |
我今日10幾起左身呀∼玩亂∼!!
跟住我玩到好悶我咪打比個靚女問佢幾時返∼
跟住佢話7點(x)返屋企打比我∼∼哦....
咁我咪自己係到玩亂∼冇開msn∼∼∼∼
跟住6點幾有人打比我呀∼好開心呀∼^^
跟住同佢傾電話∼^^傾左一陣
跟住冇啦∼今日冇咩事∼好悶悶悶
|
| 刊登時間︰2006-04-13 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 12 日 星期三  | |
| 今日....ok啦 |
我今日就係呢個ga 10點幾起左身wo~
咁我琴日應誠左一個靚女10點鍾on tim~sor sor~><"
喂住我同佢傾左msn wo~傾傾下我覺得好眼訓(嘩~琴日成5點幾先訓呀~體諒下啦)
就off左~點知想訓都訓唔到wo~咪on番msn囉~之前同靚女係到傾~~~~~~
跟住我家姐一番到黎就要玩電腦....頂~咪比佢玩囉><@!
咁我咪打比個靚女講囉~第一次我唔夠膽~
第二次我打比佢講~講左出黎~個心舒服晒(怕怕)
講完之後我就同我媽咪煮晚飯~我煮炸藕餅(我估好多人都唔知咩黎嫁)
其實炸藕餅我同媽咪第一次整~我地係憑直覺整ga~><
好~整完就去開飯~我一口咬落個塊藕餅到....嘩~好正呀~好食到爆呀
我好想整比我鍾意ga人食呀^^跟住我開msn同人講~我比人讚呀~^^
話我第日係一個好ga住家男人~haha^^好開心呀~好開心好開心~
我打5呢到唔打啦~haha^^ |
| 刊登時間︰2006-04-12 10:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 7 日 星期五  | |
| - - |
今日~7點40分出到門口行黎學校個陣見到垃圾~
同佢一齊行黎學校,好鬼死開心唷*
之後集隊lu...個梁xx老師扮晒惡咁樣....好驚呀><
去到個禮堂到第一節係考econ
我做左13分鐘就訓左lu∼真係開心死呀
小息見到龍龍唔知點解好衝動.衝左過去打左佢4野(好大力嫁)我傻左lu.
小完息考phy...我一d都唔撚識∼等左30分鐘就走人
之後同hai hai去左銀座個到玩∼抓d蝴蝶玩∼哈哈...笑死我
之後就回家∼同垃圾傾左好耐電話^^
我今日ga生涯就完左lu..... |
| 刊登時間︰2006-04-07 09:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 14 日 星期二  | |
| 換位呀∼正∼!! |
今日返到學校∼我同老師講d野佢就比我換到好後個位
哈哈∼突然覺得返學冇咁悶∼坐咁後可以做d咩?
可以訓教∼睇漫畫同玩呀∼kaka^^
之後我好早返酊屋企..都係咁過la∼
我都訓嫁la∼good night |
| 刊登時間︰2006-02-14 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 13 日 星期一  | |
| 買漫畫∼ |
我今日就好開心∼因為miss yau(我斑主任)冇返
哈哈∼真係開心到我死呀∼今日上個幾堂都唔係幾悶姐
冇左miss yau個堂d時間真係過得幾快嫁
話咁快就到左放學la..我同左個老死去左買漫畫
買左3本死亡筆記∼勁正..其實我想買天上天下∼但係冇第9..算
咁我返到屋企就同老死傾電話...同一個靚女玩左一陣msn(佢今日先on)
就88∼haha |
| 刊登時間︰2006-02-13 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|