|
今日8點比人嘈醒起左身"
阿媽見我冇野做叫左大家姐條仔黎幫我補習!!
阿kai仔【我改ge個名】真係好認真感同我補]]]]]"
But我係到玩電腦>>>>重差ng多搞到kai仔喊-////-
所以都係聽佢講廢話~跟住. . . kai仔叫外餐上黎食"
kai仔真係kai左"又叫m記//又叫KFC$$價值→→246"
食完=-=kai仔都係ng走~係我屋企煲碟"
佢用左部電腦~冇得用"所以去訓*
訓醒. . .都係未走=="
差ng多5點~先走. . . . - -
聽日返學lu~一定ng會悶!好野"==
 |