4月25日.
半個世紀沒有打qooza了
我想有人掛住我了=P
復活節後第一個星期上學
原來會彼倦.. 沒有了復活節"INSOMNIA "的痛苦=]=]
今天是一個充實的星期六
早上跟tree飲茶<3`哈哈
我以為那間酒樓是他一直都有幫親的
點知......
大家一樣未去過=)
D野都幾好食XDD.(吾知講咩好)特別係小籠包 NICE
晏就.
我破例了...回到了以前會感到不舒服的一個地方-------教會.
今天心血來潮.很想回去看看
看看那裡的人,那裡每一個設施 (雖然只是一間學校)
但其實心裡十分矛盾.
於是致電給榮恩..問這個白痴的意見.
這樣回到了教會了!
SUMMER 榮恩.橙汁先生等在門口等我-V-
尷尬得很XD`
係禮堂聽左一個鐘吾知咩黎...
就係知道情緒-v-
完左之後本身有小組.
但係summer吾舒服.榮恩又吾開@@
所以...打波.
OMG
條手鏈既骰仔整到隻手瘀得好犀利-3-,
真係又攞黎衰-V-
真不幸...
橙汁先生同榮恩xd..有趣
最後..
佢兩個陪我等tree放.
但等到五點三佢地就走左-3-
!!!!
同tree走..去左食雞翼.飲涼茶xddddd!!!
打冷震=)=)
回家趕專題-3-....
hate............
|