` CaCa♥' BlOg
No man or woman is worth your tears, and the one who is, won't make you cry.
hermioneyan
暱稱: rebecca`]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
好歌分享`(許志安-前...
31/5
2009-05-23
4月25日
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 650
今日人氣: 0
累積人氣: 13932
2009 年 4 月 25 日  星期六   雨天


4月25日 愉快 分類: 未分類

4月25日.

半個世紀沒有打qooza了

我想有人掛住我了=P

復活節後第一個星期上學

原來會彼倦.. 沒有了復活節"INSOMNIA "的痛苦=]=]

今天是一個充實的星期六

早上跟tree飲茶<3`哈哈

我以為那間酒樓是他一直都有幫親的

點知......

大家一樣未去過=)

D野都幾好食XDD.(吾知講咩好)特別係小籠包   NICE

晏就.

我破例了...回到了以前會感到不舒服的一個地方-------教會.

今天心血來潮.很想回去看看

看看那裡的人,那裡每一個設施 (雖然只是一間學校)

但其實心裡十分矛盾.

於是致電給榮恩..問這個白痴的意見.

這樣回到了教會了!

SUMMER 榮恩.橙汁先生等在門口等我-V-

尷尬得很XD`

係禮堂聽左一個鐘吾知咩黎...

就係知道情緒-v-

完左之後本身有小組.

但係summer吾舒服.榮恩又吾開@@

所以...打波.

OMG

條手鏈既骰仔整到隻手瘀得好犀利-3-,

真係又攞黎衰-V-

真不幸...

橙汁先生同榮恩xd..有趣

最後..

佢兩個陪我等tree放.

但等到五點三佢地就走左-3-

!!!!

同tree走..去左食雞翼.飲涼茶xddddd!!!

打冷震=)=)

回家趕專題-3-....

hate............