| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 28 日 星期二  |
2010-09-28  |
分類: 未分類 |
好眼訓,近來成日打機打到好晚,ps3又出新game,psp又係,好忙囉,哈哈
星期五就球其所好,我地娛樂隊練都未練過,點死
希望唔好第一場就輸!!!
|
2010 年 9 月 24 日 星期五  |
2010-09-24  |
分類: 未分類 |
星期三是好完美的一天!!!!
第一,係lws陸運會奪冠,lee個冠軍對我自己意義重大!!!
第二,我姊姊生日,咁巧合又中秋節,佢真好彩
第三,我地bs可以一齊去傾計,去為bs的未來而去打拚!!!!!
真係多謝柴灣堂隊的成員為教會出咁多力,真係要多謝佢地
仲有係新teen地,以馬內利同bs的弟兄姊妹的支持,多謝哂!!!! |
2010-09-21  |
分類: 未分類 |
今日一起身仲落緊大雨,就知lws的陸運會都兇多吉少,唯有柴灣堂隊下年先發威!!!
近來成日都心郁郁都想買部平版電腦!!!唉,買到窮哂,d超人又未買齊,激氣!!!!!!
另外我請左半日假原本返sport day比賽,現在唔駛返,唯有返去搵阿蘇妹玩
仲有大家參加左10月1日球其所好的球員,唔該係時候練下波,唔想柴灣堂變魚腩部隊!!!!! |
2010-09-15  |
分類: 未分類 |
又到早上得閒時間又係時候打下文,話說昨日返工時掛住睇銀魂!!!!搞到5點都仲未做哂d野,個時真係食蕉啦
不過好彩都係6點半走人,臨走仲有一盒月餅拿,真好!!!!
又到晚上,究竟隻game幾時先玩到,down左兩日都未搞掂,之後又係看銀魂過下日子,rpg game原來可以用長老做武器!!!! |
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
2010-09-14  |
分類: 未分類 |
難得開左就費時唔打野,講開lee個qooza好似難用過xanga,要慢慢學下先!!!
話說小弟要迎接劉永生的陸運會的師生混合接力同10月1日教會的球其所好而努力預備
所以都不忘去練習,不過練還練,可能有d博命,搞到我返工都會有時釣下魚
唔釣魚時就上網看下潮文,又打下機咁,得閒就係太古城蛇下王,買左m記2.5元的雪榚,每日一杯特別醒神!!!
作為lee個qooza開張第一篇文,打住咁多先,如果大家有想知的事or其他無聊野都可以話比我聽
看下我有冇心情打啦!!!
|
|