琴晚覺得喉嚨有d唔舒服''
可能係洗頭出黎冇吹到...
之後開左冷氣''冷親>.<
朝早起身即卡肚痛
原本諗住搭頭班529架...
肚痛炒獲哂""
之後番到學校...又肚痛又喉嚨痛
好彩有班好朋友''
陪我一齊去同呀sir講...
休息左一陣就冇事...不過喉嚨重係痛''
上音樂堂只係扮口型唱''....
放學落去g07 幫手摺刊紙''一大堆!
大家合作地大約半個中到就搞定左lu~
平時我地朋友之後好似冇咩野傾咁
不過我一有事,你地都好關心我'
咁算唔算患難見真情@@
firend [shit] forever'''^^
|