五點幾就起身.....訓左十幾粒鍾 食完早餐就去玩陣電腦..... 之後再邦仔食lunch!! 同佢二個人玩左陣去左南浪打機..... 超無聊''' 我都五識打機.... 之後去搵大頭b篤波.... 估五到邦仔今日輸左二板波比大頭b=.= 我今日超渣 篤完波就去玩.... 我.大頭b.邦仔三個系甘跑....累死''' 返到屋企食完即刻訓覺