`MyName1sCyy:*

 
 
`2012-01-12 :-).

`2012冇咩特別既野.我覺得反而黑囝tim:-(
會不會有一天四季全變成夏天 是不是這樣您才會相信有永遠:-o
好的事情 最後雖然結束:-o!

`Hky;
小學識到您依家1a.中學先熟既*
好可爰*0*!萬人迷泥既.
成日1齊反學放學出街hea:$
呢啲日子好好挽阿.多謝您:-*

`Cyk;
雞后.系學校成日傾計.不過成日比您話我煩xb!
小小野就屌鳩我:$不過幾好挽*
希望我地會繼續friends拉:-*

`Wlf;
咁多戈識您最耐拉好朋友:-*
成日笑笑笑.冇其他1a:$
成日sms咖我地,不過真人好傾過sms:$
成日要您開話題.吾好意思*0*!

`Nab;
小學6年班先識您.我都吾知點識既xb!
講野幾好笑.幽默<3!
間吾中會sms咖.幾好傾(:

`Lhh;
中學識既.之前f.1覺得您好串咀;
不過識落幾好傾幾好笑.
不過都系成日串我xb.

`Ahy;
f.1戈陣幾熟咖.不過吾知咩原因吾熟1u*
不過依家間吾中您會搵我地hea;
咁多戈您系笑點最低戈位泥咖:D!

`Kml;
f.1吾多熟.不過依家1齊挽;
其實相處耐左少少幾好人:$
Keep friends:$

 

 
 
`CM:)  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ]