士多啤啤*=]
『我想愛就愛•
、茄子﹂
2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天
好累好累~~

lee 排知做咩野,,,睇左好多love ge小說........

傻左呀><但係又唔悶wo!!!睇下睇下連灝哥(我呀哥)

都訓埋.......睇睇個鐘,,,shit.....5點幾啦!!!

個仆街老豆起身啦,,,死死氣咁上床訓教..........

金朝12點先起身=.=

好累呀!!!之後去左銅鑼灣到行lu~~

buy左好多33呀>3<

累死人呀!!!

我而+作緊一個love ge故事呀!!!

作完就post上黎啦~~

打住咁多先~~

作野啦~~88

刊登時間︰2006-04-23 10:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天
〝樂壇新進歌手的他偏偏愛上平凡的她﹏

第1回﹏﹡

﹝﹝就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹﹞﹞

琳:喂!﹝還末睡醒 )

韻:好悶牙,陪我出街吧!!(哀求的語氣)

琳:你一個去不行嗎?(不耐煩地說)

韻:是牙!!(大聲地說)

琳:唉∼怕了你啦,在哪兒等?(無奈)

韻:唔。。。。。。12時在我家門口等!(好開心地說)

琳:○K∼○K!(沒好氣地說)

韻:好野!

琳:拜∼(立刻收線)


掛線後,琳看看鐘,已經ll:57!!她立刻刷牙、洗臉,已經沒有時間換衣

服了!她直情不換了,T–shirt、短褲算了!然後她衝過去對面的鐵閘按

門鈴。。。。。。


韻:你遲了l分22秒牙!(看著手錶有點生氣地說)

琳:大佬!!你ll:57打俾我,我已經立刻刷牙、洗臉,我連頭也沒有梳
呢!(比韻更生氣地說)

韻:吓?!你的頭髮已經長及腰了,不梳的話很易打結的。

琳:拜你所賜!!(很生氣地說)

韻:算吧!你的頭髮不梳也很直牙!行街吧!!(扯開話題)


跟著她們去到離家較近的廣場逛逛,忽然。。。。。。


韻:咦?!那邊好像很熱鬧呢!!(好奇地說)

琳:不如行過去看看吧!!(有點好奇)

韻:好牙!(好開心地說)


跟著她們行到過去。。。。。。
*****************************

第2回﹏﹡

行到過去,因為太多人,連擠到擠唔入。不過看見那些「蕃薯」舉起的牌和叫聲

就知道是誰了。他就是新進歌手一藍司朗,他正唱着「白色毛夜」。


又係得個樣!!琳心諗。

韻:好好聽牙!!(好陶醉地說)

琳:好聽個屁!!!(一面說一面怒啤藍司朗)

韻:喂牙!唔好對人有甘大成見la!(望住琳,有d惱)

琳:你一向都唔純拜呢類型既歌手架?!(總係怒啤藍司朗)

韻:吓?!係牙!不過他真係唱得好,而且鐘意聽唔代表我純拜他牙?!(理所當然地說)

琳:。。。。。。(無言)

話甘快,就到咗請「蕃薯」上台同藍司朗一齊玩既環節。很多「蕃薯」不斷說

着:揾我,揾我。。。。。。

朗:唔。。。。。。果位穿T–shirt、短褲、頭髮好長的女仔。

大家會唔會有d驚奇朗會揾琳上台玩呢?呢個就要靠大家既想像力la>W<


韻:叫你牙!!(好驚訝甘同琳說)

琳:走啦!!(拉住韻的手想走)


點知,保安已經拉咗她上去=•=她不斷向韻說救命,韻企起原地唔知點做好。

琳上台之後(正確黎講應該係俾人拉上台= =)。。。。。。


主持:恭喜呢位甘好運既fans!(笑笑口走理去琳度)

琳:好你老鼠!總有牙,你隻眼有問題架?!你邊隻眼見到我係他「蕃薯」!!(叉住腰說)

主持:憑你企起呢度!!(好大聲)

琳:哈∼企係度就係架??甘你係米他「蕃薯」牙??(指住主持)

主持咩都冇講,他係琳既耳邊講:大佬牙!!我都係想揾兩餐飯食姐,唔好甘為

難我la!!(哀求既語氣)

琳聽到之後都覺得是的,我討厭藍司朗姐,又唔係討厭他,不過個主持又係衰

既,他有權叫藍司朗選個第ニ個的,而且他甘樣衰又甘串(琳多數睇人地個樣黎

判斷果個人既性格=•=)。。。。。。


究竟琳會唔會玩呢?!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

第3回﹏﹡

琳最後都决定咗••••••玩!!唔係因為佢可憐個主持,而係因為費時浪費佢寶

貴既時間=•=

琳:唉∼好啦!(無奈甘講)

主持:多謝你!!(好似見到有一絲處光)

跟住琳俾主持逼咗去朗身邊,琳見到朗係度偷笑,而且琳總聽到後面有人係度笑近

主持:好啦!我地開始遊戲啦!!(舉起一隻手講)

主持:遊戲玩法,呢位小姐答一條問題,答中就可以鍚朗塊臉一下!!

朗既「蕃薯」:嘩∼∼∼∼∼(好大聲)

主持:朗係咩星座??(問琳)

琳:um。。。。。。(望住係台下面既韻)

韻:天•秤•座(望住台上面既琳,做口形)

琳同韻差唔多由細識到大,所以琳點會唔知韻想講咩呢?

琳:天秤座!!(準確而肯定甘望住主持答)

主持:恭喜你!!你可以錫朗塊臉一下!!(笑住同琳講)

琳:可唔可以唔鍚同個範圍唔一定係臉架??(問主持)

朗:好,冇問題!!(朗心諗:呢個女仔真係得意)


你地估下琳會點做?!
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

第4回﹏﹡

嘩!!!!!!!台下既「蕃薯」同韻,只係好大聲甘講咗呢一聲,得呢一聲...

而主持就眼金金望住整咗一個勝利手勢既琳,咩聲都冇出......而d記者就不

停影相......

琳:哼∼死末??(指住係地下既朗)

然後就落台拖住目瞪口呆既韻,一齊行返屋企。返到去,韻先定一定神。

韻:喂,,頭先你......

琳:頭先我做咩牙??(明知故問=•=)

韻:俾你擊死la!!總問番我!!(發脾氣)

琳:哈哈......

係呢個時候......

希:哈哈哈哈哈哈哈......

朗:笑夠末牙?!(好惱甘問)

希:哈哈哈......未......哈哈哈......未

朗:妖〞同你做咗甘多年兄弟,為咗d甘少既事黎笑我,好唔應該la(無奈)

希:對唔住lor,我只不過估唔到我地既樂壇新星會有甘既一日。(忍住笑)

朗:如果再俾我見到佢,佢實死硬!!!!!(好惱甘講)

希:嘩!!人地甘令女,死咗好大「曬」架bor!!(笑笑口甘講)

朗:我理得佢係豬扒定令女,照殺,哈哈哈哈哈!!(笑得好大聲)

乞「池」!!!!

琳:點解無啦啦打乞「池」架?!唔通傷風??(一路講一路去揾傷風藥 )

琳食咗藥之後,就立刻上床訓覺。

到咗第ニ日早上......

﹝﹝就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹﹞﹞<∼∼琳既電話鈴聲

琳:邊位散蛋牙??竟然敢嘈醒我王詠琳?!快d報上名來!!(睇得多武俠小說既

人=•=)

韻:如果我唔叫你起身,到時你唔至叫我散蛋添牙!!王小姐,你睇下而家幾多點?

(好大聲甘講)

琳:唔......(轉身望近書枱上面既鬧鐘)

琳:牙!!遲到la!!(發咗癲,係張床度亂跳=•=)

琳立刻走出間房,見到係自己門口既韻......

韻:照舊係樓下既巴士站等,總有記住熄返部手機牙!(講完就走咗)

跟着琳啦啦臨掛掂所有野......

琳:Shit!!唔記得做功課!!(望住係枱上面既功課)

琳:算la!!返到學校再諗la!!(將d功課放入去書包)

琳:諗下先,功課,書,筆袋......(「橋」起兩隻手)

琳:嘉頓麵包!!(一路講一路跑去廚房拿)

然後琳就鎖門,擺出一個跑步姿勢......

琳:1,2,3,衝牙!!(衝牙呢句持別大聲=•=)

唔講唔知,其實琳係田徑隊架!!佢入到都係靠佢早上既〝練習 〞先入到=•=

落到去,琳唔小心撞到一個男仔......?!

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

post住lee到先~~

刊登時間︰2006-04-18 11:23 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


=.==.==.==.=

SOR"SOR"呀!!琴日訓左教,so就冇打到呀!!!SOR"SOR"

金日都冇咩野呀∼∼都係11點幾先起身!!好累呀!!

唔想諗其他呀!!金日上左好多壇呀!!

我睇左一個一個post,睇到其中一個!!就係 

〝樂壇新進歌手的他偏偏愛上平凡的她﹏

___________〝明星の戀﹞﹞﹏*_________

。。。。。。她,是一個漂亮、可愛的女孩。。。。。。

。。。。。學校所有人,也很喜歡她,也很疼她。。。。。

。。。。不過,在她心底裹,有着無限的悲傷、悲痛。。。。

。。。擁有謎一樣背景她,擁有一個重要秘密的她,會怎做。。。

*****************************

。。。。。。。他,是一個英俊、有型的男孩。。。。。。。

。。。。。。在學校裹,他是一個超級萬人迷。。。。。。

。。。。。不過,他並不響往這種生活的呢。。。。。

。。。。他響往的是,自由、自在的生活。。。。

*****************************


。。。。。。當他們相遇的時侯,究竟是禍是福呢。。。。。。


******************************

刊登時間︰2006-04-18 11:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天
>< 鬱悶

注意:我呀爸呀媽上左大陸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

金日..........有D野令我好唔HAPPY!!!!!!金日我就兩點幾先起身!!!哈哈~~~~好累呀~~e後就落街食野!!!冇啦啦見到一個我地全+好憎ge人!!!!!!!佢行埋黎坐低啦!!佢行埋黎個時我個borther話佢發姣呀~~~點解??因為佢著住件粉紅3呀!!!嘔緊中.............................嘔完啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!劇情就繼續lu~~咁我地食完野e後,,佢就跟住我地啦!!!!!!!!跟到留下,我,呀哥,哥條女就上返屋企!!!!!!個條粉暢就打左兩個電話黎!!!!!!好撚煩呀佢 !!!!!e後我地就行左去屌(由於唔識點打個個字,就用屌黎代替!!!!)魚啦~~~e後我地就行石路啦!!!我頂咩!!好死難行呀!!!!!><吹脹lor!!冇野好講lor!!啞哂lor~~下次都係唔去啦!!簡直一步一驚心呀!!!!!!e後..............想知 e後我地幾個點??就留意下次ge士多啤啤*=]ge日記啦~~~

                                                                                          待續...

刊登時間︰2006-04-15 09:04 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天
好憎死人林文軒呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 呆滯

金日我就比一個死人電話嘈醒左!!真係吹脹~~原來係隻蚊打黎wo~佢同我講左金日去邊到DD野e後,我就同佢講我食野~~食下食下我打左比佢~佢問我食完未呀~我話,就食完啦~~e後.......................2點幾就出左去~點知行下行下先記得冇lor錢~吹脹~~~~e後我就一路行一路令住個電話~隻死蚊就係咁吹吹吹~好累+ma!!你當我係超人咩~~~佢同我講話see到D F.2wo就叫我快D到~頂佢呀(佢係呀蚊)!!佢地又唔會食左你~~吹脹脹脹脹脹脹脹脹脹脹脹脹~~~e後我地去左等晴晴黎啦~e後呀林文軒同呀賴家杰黎左啦~e後晴晴都黎埋~e後豆釘,何冬冬,廖嘉麗同佢個fd黎左!!e後我同死蚊本身諗住走ga~點知都係去左~-0-"好啞lor~~上到去晴晴屋企,就入左佢間房啦~~個個死人林文gap真係好黑人憎呀!!!!!!!!!!!!!好憎佢lor!!!!!!!!我就出左去啦~~睇見佢都眼冤!!!e後就入左去晴晴ge老豆老母間房啦!!!個陣得我,晴晴,何冬冬同一個不和名生物係間房到!!!e後晴晴話有野比我地睇wo~~我頂咩!!!!!4仔黎ga!!!!!!晴晴話係佢老豆don  ga!!!!兒童不宜!!!!!!!!!!!!!!跟住晴晴話佢呀婆返緊黎全部人全部著哂鞋走同 豆 釘,何冬冬,賴家杰,死人林文gap,一隻蚊去左後樓梯到玩啤牌~~個死人林文gap搞到我喊呀!!!!!好憎佢呀!!!!金日打到lee到~~88lu~

P.S我有時好想見到你呀!!

P.SS死人林文軒!!!!!!!!!打你個小人!!打你個小人!!!!..........

P.SSS呀蚊!!!!你9竟鐘唔鐘意呀森ga!!!!!!

P.SSSS天日又可以去街街lu~~何冬冬記住天日比番個MP3我呀!!!!!我冇MP3唔得ga!!!!

P.SSSSS死!!仲未做哂D工課!!!仆...........街!!!!!

刊登時間︰2006-04-15 01:23 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


hiang2004ho
暱稱: 士多啤啤*
性別: 女
國家: 香港
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
冇呀]]*
2006-09-08
2006-08-25
2006-07-19
17 /07/2006
文章分類
全部 (26)
士多啤啤love日記~ (4)
未分類 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B Girl 遊樂園
1B之家*
girlroom~
fis h Room
死左ge一隻蚊ge板
晴ge板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 474
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed