R!ckY,,希+!
                                          冇聊`╳×]日記
-最深愛誰*{,"
hide_chan191
暱稱: *[希_° °. .
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
THX.*
thx.*
唉唉唉唉
很累
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 9
今日人氣: 3
累積人氣: 484
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 30 日  星期日   陰天


就是第一 滿足

 多謝小雨呀妹..唔該小雨呀妹..^0^

就係我第一句要講既說話-_-

點解..因為佢幫我整左哩個日記囉.不得不多謝~_~"

好啦..入番正提

今日..1點鍾起身..開電腦..msn--"

同娘子傾傾下計..嘈交-0-

對唔住呀...我會改-_____________________-"

之後去龍門居等齊人..出發去海洋公園..

但係好衰唔衰..落錯車.戇居居係中環到落..又要比多程車錢去金鍾-_-

去到金鍾..等人.等了整整30min\"/

到左海洋公園.玩第一間鬼屋..名就唔記得..不過係日本式鬼屋

可能比教多人入..同我係行最前果個..好多[]都冇嚇我.失望-3-"

接著的是咩通大靈堂..氣氛好好...但係我又衰在係最頭..又冇嚇我.在一次失望

玩完去左食野..d野食同野飲.只可以用好貴黎形容..我買野食都用左70$..仲要唔係食左好多

跟住去左玩越礦飛車...離心力..好強勁- - 個人就黎飛出去咁

之後在玩風狂過山車..比我既感覺係[無了到]- -.

行到上山玩[死因浩劫]..可以話係最恐怖既..今次d[]最主動..會講野..走過黎嚇你

之前果d鬼屋等運到咁..野又唔講..只係識係到叫- -

我最想玩既犘天倫..到左11點.山左..可惡-0-

之後坐車去mk.坐的士.番美樂.打機直到早上8時正..

打完哩篇日記..都係第二日啦==

  

ps.玩唔哂d鬼屋..但係今年d鬼屋,真係差左- -

刊登時間:2007-10-01 09:28 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
SCRIPT Language="javascript"> function MM_displayStatusMsg(msgStr) { //v2.0 status=msgStr; document.MM_returnvalue = true; } function click() { if (event.button==2) { alert(禁偷野..*); } } document.onmousedown=click
            







  





訪客留言 (返回 hide_chan191 的日誌)


IaN0 於 2007-10-04 10:45 PM 發表:
我又黎啦@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 利害利害..又來了- -
Posted at 2007-10-05 02:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IaN 於 2007-10-04 04:02 AM 發表:
瀟灑陳你咁多個呀妹ge @@ 比你ge cM @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝wo..華哥@@
得閒黎多d
Posted at 2007-10-04 04:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kawasa 於 2007-10-03 09:20 PM 發表:
等我又留個CM比令仔牙哥"
哥~
你要日日都去我QOOZA牙"
如果5係,,,
你就.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 得得得..呀哥知道啦..-0-
唔會唔留
Posted at 2007-10-03 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky0315 於 2007-10-01 08:13 PM 發表:
嬲你=-=''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解呀-00-
Posted at 2007-10-02 12:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hide_chan191 於 2007-10-01 07:57 PM 發表:
回左..我的妹妹-0-
好唔開心~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vicky0315 於 2007-10-01 11:59 AM 發表:
好想殺左你呀..

有得左海洋公園,,怒也T^^T

比令仔呀哥1個大cM''>記回也..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]