| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
唉  |
哩幾日都過得唔好...冇時間打日記
幾日都通頂黎..一番到屋企就係訓教
我講番哩幾日啦.. 星期5果日去左青山灣..燒野食
本身我都係想去食下野..點知佢地話要飲酒- -
之後我都飲到大哂..係洗手間嘔左次..之後飛的番屋企又嘔..唉..辛苦呀!!!!!!
第二日..簡單很多呢..打機..就係咁..冇野講
唉..你地攪到我好無奈..咩都係我錯.
.好..當我錯..咁得未
|
| 刊登時間:2007-10-07 09:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | SCRIPT Language="javascript"> function MM_displayStatusMsg(msgStr) { //v2.0 status=msgStr; document.MM_returnvalue = true; } function click() { if (event.button==2) { alert(禁偷野..*); } } document.onmousedown=click
|