hideamy : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
老婆仔既日記
HI.我係AMY呀
你地可以係到睇到我開心AND唔開心既野
我 的 資 料

暱稱: 老婆仔
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最 新 日 誌
好無聊嘅一日....
今日考試唔識呀
開心既一天
︿︿
^^
日 誌 分 類
全部 (20)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 20
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 1490
RSS Feed
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天
唉... 驚訝

今日我諗住早返學睇老公仔打波嫁..

不過我又要沖涼..沖完之後比細佬煩住...出唔到[[[無奈

返到學校.睇佢打波..佢琴日冇ON到MSN...之後糖同我講佢之前成日ON

不過近排就冇咩見佢開過.我重以為佢有咩事嬲左我呀

我一路睇佢打波.一路諗有咩事啦[[[[好驚呀

之後我冇等佢就上左去

佢上到黎我都冇同佢SAY.HI

直到呀sir play無聊野個陣.佢行過黎同我講野.

不過佢一行過黎.我又肚痛呀[[超黑呀

不過我一陣之後我又冇事啦

........

佢又行過黎,我同佢傾左陣,雄行過黎同我講野

老公仔係到聽[[唉

我重諗住比個心比老公仔嫁

算啦

之後放左,佢同我講佢要找佢呀媽

不過唔緊要啦.[[[見佢係找呀媽喳

呵呵

之後同人去左行街街

,就返左屋企開機啦

同老公仔傾man.[[[好開心

我約左卓5:15係mtr等

不過我同佢(祺)傾到5:12先走喳

我以為今次到我遲到.點知遲到個個都係佢[[[^^

哈哈哈

我地一路去一路傾祺同傑既野

好快就去到

今次冇遲到呀..哈哈

因為我地次次都遲兩個字

因為擔心老公仔個病.跳得唔係好好呀

之後返到屋企沖完涼就立即開電腦ADD老公仔啦

問佢個病點..

佢話開始發燒呀..

我叫佢去食藥..

佢真係去

我好happy呀

之後佢叫我食

我唔食呀[[[哈哈

以為佢會哄我食..

點知佢冇...[[[心淡呀

T^T

佢逼多我幾次,我一定會去食嫁

....一日又完啦....

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 hideamy 的日誌)


爆卓 於 2006-04-01 10:58 PM 發表:
你估我好想遲到既咩 >"<
我只不過係食野食遲左咋嘛!! XD [[[[[[爆'"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aesopr26924 於 2006-04-01 09:42 PM 發表:
吾洗擔心我,我係吾會有事既
我有事你咪睇吾到我打波?
跳好D啦,等住睇你嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]