今日係情人節..先祝各位有情人今日過得甜甜
蜜蜜..無情人既都要過得開開心心..^^
-----------------------------------------------------------------------------------------
話說今日一朝早走左去賣旗..(本人是有生以來第一次賣旗..希
望不會有下一次...- -" )9點幾就係葵芳開始賣..(因為交旗袋係
荃灣)我地分成幾隊賣......我同青蛙一隊,莊生.亨亨一隊
肥琪.歐芷.雪ling一隊...
-----------------------------------------------------------------------------------------
過左一段時間..莊生同亨亨就走過黎休息,我同青蛙就繼續......
經過我既一番努力,終於都賣左3張半(姐係大既350幾張左右...)
成績都算唔錯,收到既捐款都好多下..搞到我隻左手肌肉超級酸
痛..- -"可能因為青蛙賣得最多,賣得傻左,休息左一陣又走去賣過....
-----------------------------------------------------------------------------------------
半個鐘後肥琪佢地都過埋黎..佢地果邊肥琪賣得最多之後我地就去
左荃灣交旗袋同食野...雪ling.歐芷.青蛙走先,我地就去搵KEI仔同
牙其然後去manna屋企拍片...去到佢屋企莊生同亨亨就開人地d
酒飲..先係紅酒,再黎冧酒最後啤酒..搞到我都飲埋.....亨亨飲到酒氣
攻心,塊面赤紅既..莊生就飲到high左..- -搞左大半日先開始拍片,其
間爛GAG百出仲發現左邊個係NG王....整左一輪,到左6點幾7點就
拍完..之後D人就番屋企,我.KEI仔同莊生就去左MK食野,佢地仲係到
鬥夾九菜同酸菜..- -"場面爆笑>3<結果9點幾先番屋企