今日約左肥琪同莊生,諗住一朝早去食野...(琴日夜晚我
地傾計傾到好夜,所以叫佢地兩個叫我起身@@)
係10點半左右肥琪就叫我起身啦,於是我諗住嗌莊生起
身啦,點知佢個電話打極都打唔通無奈之下我只好搵肥
琪幫手,但係都唔得,咁佢就叫我訓多陣,晏啲再叫我起身....
結果去到11點幾佢先醒,勁嬲囉神咁早就撩慶我-口-...
搵極都搵唔到佢,搞到我無得食早餐- -
--------------------------------------------------------------------------------
兩點幾食完中午就去左新世紀搵肥琪,牙其都黎左@v@
(超級攰,嚴重唔夠訓的說...- -)
跟住就開始幫莊生佢買鞋...去左波鞋街睇,但係睇黎睇去左
唔岩..""之後就去瓊華,本來有對唔錯,點知無佢size- -
結果買唔到...於是就轉去朗豪坊買衫,終於係Chocoolate
買左件外套...(終於都買到野...orz)這時已經6點了T口T
最後仲行埋潮特買飾物,行哂成個潮特都係無買到,得個睇- -
三心兩意的人真有夠麻煩呢...-口-
--------------------------------------------------------------------------------
最近出街總係覺得好焗,有啲難呼吸,好似唔多夠氧氣咁- -