今日本來係有好多活動搞..但係因為一啲原因,
變到整得夜晚先出去食野...
咁講左一輪,超肚餓,於是就叫肥琪,莊生出黎食野...
食完野先得4點幾5點.仲有一段時間先到7點去食野
於是就去左會所坐...坐到無無聊聊,就決定搵啲野
玩,諗左好耐,終於就去左打壁球...
壁球...真係好耐都無玩過,自從小五之後都好似已經
再無掂過...今日再打番,先發覺原來自己仲好鐘意打
真的,挺喜歡的呢...
如果唔係呇a,我諗我真係唔會再有機會打番,
結果打到過哂鐘...-口-超好玩...>v< 謝了啦(笑)
-----------------------------------------------------------------------------
由於打到過哂鐘,所以需要改時間,如果改左8點...
(歐芷,對不起啦...要你等我們等這麼久...*^*我在這鄭重
向你道歉..~ @v@)
去到果間三和田果時超多人...(很好生意的說..*v*)
$138任飲任食,歐芷叫左超多野,一開始就十幾十幾碟咁
上,最後都食剩左幾多野,不過引用歐芷既名句,,
[食剩"少少"唔過份...]ka.ka
-----------------------------------------------------------------------------
食完日式,就去左松記食糖水..
椰汁涼粉<-----------------my loving@V@
但好像一般呢,還是糖水佬的好=v=
-----------------------------------------------------------------------------
番到屋企就即刻換衫,沖涼
因為今日食完野無野做,就諗住去石灘,點知出到去先黎落
雨...諗住唔會好大,但係行行下就愈落愈大,成身都濕哂- -"
好彩有着外套....如果唔係件衫就濕哂啦..- -