I am who I am
hidexfans
暱稱: Smile
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
童謠
沒有了誰,真的會讓世界...
改變
放榜
報分
文章分類
全部 (64)
Thats Life! (49)
吾語 (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


WHAT A WOUDERFUL WORLD     分類: Thats Life!
發表時間:2009-04-14 08:17 PM

今日本來係有好多活動搞..但係因為一啲原因,

變到整得夜晚先出去食野...

咁講左一輪,超肚餓,於是就叫肥琪,莊生出黎食野...

食完野先得4點幾5點.仲有一段時間先到7點去食野

於是就去左會所坐...坐到無無聊聊,就決定搵啲野

玩,諗左好耐,終於就去左打壁球...

壁球...真係好耐都無玩過,自從小五之後都好似已經

再無掂過...今日再打番,先發覺原來自己仲好鐘意打

真的,挺喜歡的呢...

如果唔係呇a,我諗我真係唔會再有機會打番,

結果打到過哂鐘...-口-超好玩...>v<  謝了啦(笑)

-----------------------------------------------------------------------------

由於打到過哂鐘,所以需要改時間,如果改左8點...

(歐芷,對不起啦...要你等我們等這麼久...*^*我在這鄭重

向你道歉..~ @v@)

去到果間三和田果時超多人...(很好生意的說..*v*)

$138任飲任食,歐芷叫左超多野,一開始就十幾十幾碟咁

上,最後都食剩左幾多野,不過引用歐芷既名句,,

[食剩"少少"唔過份...]ka.ka

-----------------------------------------------------------------------------

食完日式,就去左松記食糖水..

椰汁涼粉<-----------------my loving@V@

但好像一般呢,還是糖水佬的好=v=

-----------------------------------------------------------------------------

番到屋企就即刻換衫,沖涼

因為今日食完野無野做,就諗住去石灘,點知出到去先黎落

雨...諗住唔會好大,但係行行下就愈落愈大,成身都濕哂- -"

好彩有着外套....如果唔係件衫就濕哂啦..- -

 

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 hidexfans 的日誌)


timothys 於 2009-04-26 03:34 AM 發表:
你有幾內冇上過你個blog啊??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我經常上+,但係無打過姐...*v*
 
 
 
咁你自己果個又點丫..-口-
Posted at 2009-04-27 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KAren_hKy 於 2009-04-25 12:05 AM 發表:
cM 4 u...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 hidexfans 的日誌 ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 79
今日人氣: 1
累積人氣: 12273