今日7;45先出到去上水`a0a
{其實系約7;30`-v-}
去到wing屋企樓下等佢地`等等等`
等左陣`人齊`去買埋d野就返學校`
9;40左右到左目的地`
1路燒燒燒`
燒到去1;00左右`就開始冇咩人燒
個個去晒玩`0rz`-v-
臨走前個10幾分鐘`落左毛毛雨
點解會落雨..系咪因為個天都吾開心?`
2;50左右返左去上水`
落左車超想嘔`-v-{都吾知點解金日會答車答到想嘔`}
跟住系學校後面既公園仔hea左陣`
同Betty玩搖搖板`xD[好好玩`=]
hea完去上水搵丫信佢地`
甘就出左去大埔行`
同影左輯貼紙相`=D [超令`]

型咪`@v@
  
|