星期1就要測驗拉`v3v
書都未溫好`shit`
煩爆頭丫`溫極都溫吾入腦-3-
煩煩煩`..
金日系屋企好諗悶`又冇野做
好想去Camp丫`-0-
豬豬佢地就好拉..有得去-^-
*************************************
突然諗起好多野`
有開心`吾開心
吾知點解覺得從前比較快樂
而家日日都有野煩
當初系我吾識珍惜我有過既野.
每日系學校都見到你`
見到你有1種心痛既感覺`諗返起同你既開心既日子
如果我當初吾系讀上官`
就吾會有金日既既回憶.
應該開心定吾開心?`哈`
*****************************************************
♥ `失去你我哭不出`但我愛你卻不會假
|