4;30放左學即刻閃人`
堅系趕時間`第1次自己1個人走`-_-''
只系用左5mins就去到上水火車站.w0w;勁野`xd
答火車途中都同企鵝傾電話;
佢講左d野..令我今日系甘諗;吾通真系又系甘?`
系甘諗諗諗`r爆頭.
好煩丫`v_v`煩小1日得吾得架.
5;25左右到左tst mtr`
6;15左就睇完牙仔`with媽媽去sha tin打邊爐`(;
at 7;00 t0 9;30`^3^
食到好飽`終於食多左野.
吾知點解今晚好似好想同媽媽吹水甘`
越講越想講`-_-v
見到媽咪都好累`唉..最衰自己又幫吾到d咩..
thank y0u m0ther`^3^
|