|
2008 年 9 月 14 日 星期日
中秋節快樂!!  | | 酷熱哦~
但是
Today is
中秋節

Be HAPPY TODAY!!!
今天同Yvonne一齊返
哈哈~
差d遲到
因為我要睇加旋
好好睇呀!!
不過今集是打的
雖然最後都遲了幾分鐘
不過好彩還沒有正式開始^^
但到了中間
我突然好肚餓哦~
餓到面都青了
因為今日懶了
沒有煮早餐又冇買早餐
所以
險兒當場暈倒哦~
heehee~
不過最後有個女仔請我食糖先好返d
完左之後
去食紅薯粉^^
好好味呀!!
之後再和yvonne行左一陣
但已經差不多四點多了
^^
好開心呀!!
今日行街的時候聽到杰倫的歌哦~
意外的驚喜
永遠都是最好的
好好聽呀 
今晚約了vicky同emily
希望yvonne都可以一齊黎啦
amen!!!
| | 發表時間:2008-09-14 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 247 | »
|