2008 年 9 月 14 日  星期日   

 

中秋節快樂!! 愉快 

酷熱哦~

但是

Today is

中秋節

Be HAPPY TODAY!!!

 

今天同Yvonne一齊返

哈哈~

差d遲到

因為我要睇加旋

好好睇呀!!

不過今集是打的

雖然最後都遲了幾分鐘

不過好彩還沒有正式開始^^

 

但到了中間

我突然好肚餓哦~

餓到面都青了

因為今日懶了

沒有煮早餐又冇買早餐

所以

險兒當場暈倒哦~

heehee~

不過最後有個女仔請我食糖先好返d

完左之後

去食紅薯粉^^

好好味呀!!

之後再和yvonne行左一陣

但已經差不多四點多了

^^

 

好開心呀!!

今日行街的時候聽到杰倫的歌哦~

意外的驚喜

永遠都是最好的

好好聽呀

 

今晚約了vicky同emily

希望yvonne都可以一齊黎啦

amen!!!

 

 

發表時間:2008-09-14 05:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]