星期日...
訓到好晏呀>...<成隻豬咁呀我...
訓到...晏晝去左mk!!!!!
同老公....換介指呀>_<!個蠢仔...介指都買錯∼咁細隻...
唔打緊啦>∼<││││││││││││
錯一次有咩野...所謂.,,
結婚果隻冇死啦._.哈哈∼∼∼∼#
覺得自己好幸福∼*
真嫁!∼∼有個咁鍚我0既老公....!
呵∼萬歲!!!!!!