...............冇呀>_<~唱k囉...
本來以為得幾個...都幾好呀..
但點知..有d無聊人0係度..
唉~~智障兒童..好想打佢呀...係咁爭咪...人0地點女仔歌...佢又搶住唱///
個樣已經夠低能!!我唔怪你....但都唔好咁on居啦...好引人犯罪呀!!..help!!!
then呀??同老公一齊睇租番0黎0既..黑社會
冇計啦...唔夠稱.冇得入戲院睇...唯有咁.....
唉~.......~之後..番屋企囉...冇la>...<
為何愈來愈愛你?