[[x''''秘密基地*•丨丨
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
維持一段感情原來一點也不容易...
□■■□■除了【等】..還要【忍】□■□■□■□■□■□
highb
暱稱: I[[。笨b×〞│
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..... 下一站....幸福...
2010-05-15
可以嗎>>>??...
愛你愛你直至死..
考中文oral~
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 23
今日人氣: 3
累積人氣: 2674
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


心掛掛?好想你! 分類: 未分類

唉~今日...番學啦!!!
好屎眼訓呀!!!

我仲未習慣到番學0既時間...係咁黑眼訓..但又冇得訓...

算吧啦><~

冇見老公一日就慘過唔食野一日><!
真係辛苦...

但仲惹嬲老公添~~衰多口,,,,,以後唔敢!!

唔~我唔會再特登激嬲你...

如果你有咩野唔like都要講...

我好屎蠢!~你唔提我..我會唔知嫁嗎...!!早d講.我早d改!!知冇??!

 

之後都冇野啦...

同老公傾電話...傾到好似1點幾...><!

成日都係咁...次次想早d訓..又唔捨得收線~!~

如果同你住就唔洗咁煩.><.!

大個先啦...而家我要乖乖讀書.......

 

我0地仲講d....xxx0既野///哈哈~我之前唔會同d仔講呢d...女都唔會..

覺得好醜怪!~反正你係我老公><!算啦...毫比你....哈哈~

 

 

 

 




訪客留言 (返回 highb 的日誌)


apartlam 於 2006-05-04 02:21 AM 發表:
傻婆..我自己小氣..唔關你事既
我都會努力做你既好老公~
>3,<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]