今朝早會係地下操場到採排下星期一既軍操表演=.=
下到剩係企左係到冇奈就返課室....
囧囧囧
下星期一要軍體拳比賽=.=
今日晏就上英文2堂都係到講story,超多人訓教=.=我過左半堂都差D訓著
第2堂後半堂講完書冇野做訓教
今日表終於又番吉他班=.=不過唔知點解覺得好無聊=3=
尼幾日凍到雪條咁=.=又加上傷風==
oh my god