為何•與別的人KiSs時*會想起與你KiSs•♀♀



2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


3位美女-v- 分類: 未分類

今日...一個字 - [[悶]]

下午...同埋細q係到吹水+玩電話-v-

笑到我肚痛-0-

講番琴日d野先...

琴日去左天水圍...終於去啦...

唔知係咪好耐冇見...

見到面有d怕羞@@<<---唔係我-0-

見到呀車...完全o哂咀...唔知講d咩好-0-

佢高左好多好多好多好多...

諗番起佢f.1果陣...唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

真係好自卑...唔得...我要打多d波...要高要高...

之後...仲有一個女仔黎...佢ge名係 - [[胡名胃]]...sor...唔識寫你ge名>.<

我見到佢地3個女仔...真係完全o哂咀-0-我仲以為我發緊夢-0-

佢地ge look同埋髮型...真係唔知點講@@

架車好似成熟左-0-表面上@@

至於個細q...唉!!完全冇變個-0-同之前冇咩分別...<<---唔係表面

個胡名胃...可能之前同佢唔係幾熟...唔知佢有冇變個-0-

之後...行去新北江...同之前冇咩分別...d鞋店都係A貨-0-

個細q同埋胡名胃...勁好傾...又傾柒髮d野...又傾xxyz...

佢地真係好多野傾@@...

唉!!...我同架車行先...佢地又行得超慢...

但係...細q佢地行先...佢地又行得超快-0-

之後...行去一間冇咁多A貨ge商場...<<---唔記得左間商場叫咩名-0-

又係周圍行下...之後...去左一間諜店...佢地係咁傾野...我就係咁睇野-0-

3點9到...佢地送我去搭輕鐵@@...本黎諗住叫佢地唔洗等...

但係唔知咩事講唔出口-0-連我自己都o哂咀-0-

唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!到左輕鐵站...搭錯車-0-

唔知諗d咩...就到下個站先知搭錯-0-

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

琴日ge事就係咁...完結~



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 152 | »


hihikelvin
暱稱: 華仔**_wa
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
» 最新日誌
2008-02-22
2008-01-20
我決定同我老母絕交
3位美女-v-
失望ge成績
» 日誌分類
全部 (152)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 1753
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann