今日...一個字 - [[悶]]
下午...同埋細q係到吹水+玩電話-v-
笑到我肚痛-0-
講番琴日d野先...
琴日去左天水圍...終於去啦...
唔知係咪好耐冇見...
見到面有d怕羞@@<<---唔係我-0-
見到呀車...完全o哂咀...唔知講d咩好-0-
佢高左好多好多好多好多...
諗番起佢f.1果陣...唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
真係好自卑...唔得...我要打多d波...要高要高...
之後...仲有一個女仔黎...佢ge名係 - [[胡名胃]]...sor...唔識寫你ge名>.<
我見到佢地3個女仔...真係完全o哂咀-0-我仲以為我發緊夢-0-
佢地ge look同埋髮型...真係唔知點講@@
架車好似成熟左-0-表面上@@
至於個細q...唉!!完全冇變個-0-同之前冇咩分別...<<---唔係表面
個胡名胃...可能之前同佢唔係幾熟...唔知佢有冇變個-0-
之後...行去新北江...同之前冇咩分別...d鞋店都係A貨-0-
個細q同埋胡名胃...勁好傾...又傾柒髮d野...又傾xxyz...
佢地真係好多野傾@@...
唉!!...我同架車行先...佢地又行得超慢...
但係...細q佢地行先...佢地又行得超快-0-
之後...行去一間冇咁多A貨ge商場...<<---唔記得左間商場叫咩名-0-
又係周圍行下...之後...去左一間諜店...佢地係咁傾野...我就係咁睇野-0-
3點9到...佢地送我去搭輕鐵@@...本黎諗住叫佢地唔洗等...
但係唔知咩事講唔出口-0-連我自己都o哂咀-0-
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!到左輕鐵站...搭錯車-0-
唔知諗d咩...就到下個站先知搭錯-0-
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
琴日ge事就係咁...完結~
|