今日又係我放假既日子.............瞓到12點先起身,好耐都未試過瞓到咁晏,可能呢牌日日都瞓得唔多啦!!!!!!!
起身睇左之前既"味分高下"好白痴丫d人~之後就睇"換換愛",再瞓埋我既"柯南",跟住又落街曬相喇,近呢3個星期我不斷曬相,因為想留起佢~然後拎番之前去乾洗既氈..........好重~番到屋企覺得好熱,我都係落左街一陣姐,使唔使咁???
update左iTunes既程式,跟住update左d新歌,咁又一個下就喇,想拖地都冇拖,因為太累~
7點係屋企食飯,食完出去旺角join細飛,好似好耐都冇見咁,俾番d相佢,之後食左香蒜屋,食番好耐冇食既包包,不過今次好鹹,但係點解有人覺得ok????係咪我地太淡呢???kakaaa~跟我地係咁幫bb改名,"阮碌碌"...."阮嗲嗲".......好白痴,今晚得出一個定理,公廁加公廁會有屎虫,好低能丫~~~~~~食到11點我地就走lu,點知行行下落大雨喎,好彩我果時行緊天橋姐!!!!!
ps.發覺自己肥左好多,又要減下@@@@
|