hihiyee  

 
大名: "++..樂Go∼* 
生日:4.30 
星座:金牛座(Taurus) 
ICQ:344222671
MSN:@Go  
Email:@Go 
舊日記:@Go

xanga日記:@Go 

舊相簿:@Go 

新相簿:@Go 
 
MORE...  

« May 2018 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

 
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

*留言啦*

 
最近三個月尚無任何留言


 

*GOGO LINK*

  *日記*
@芷琪
@亞璋
@嘉嘉
@Man
@Yuki(YMCA)
@波仔
@Erica
@Glico
@Istar
@珍妮斯
@Meko
@Sara
@金英
@亞雪
@Stephy
@Winnie Mak
@玉琪
@菁
@Alex
@Ivan
@Joyce(NT)
@Kenneth
@亞杰
@Miguel
@Mina
@Perkins
@Quin
@Stella
@Suki
@Terry(NT)
@Bonnie
@Cammy
@Daisy
@柏
@Jin
@Jovy
@Joyce(HA)
  @Kenny
@Michi
@Stephine
@Zuki
*相簿*
@Yuki(YMCA)
@Erica
@Glico
@Ishtar
@Sara
@金英~1
@金英~2
@Stephy~1
@Stephy~2
@Stephy~3
@Stephy~4
@Stephy~5
@Stephy~6
@Wing
@Douglas
@Ivan
@Joyce(NT)
@Stella
@Daisy~1
@Daisy~2
@Edward
@亞柏
@Joyce(HA)
@Jovy
*板板*
@Sara
@Stephy
@Ivan
@Kenneth
@亞杰
@Bonnie
@Daisy
@Stephine
@Joyce(HA)

2007 年 9 月 12 日  星期三 晴天
2007-09-12

琴晚成4點幾先瞓,我諗都有5點先瞓到,到夜晚依然好精神,我諗同我飲咖啡有關,shit~

8點起身,係火車又瞓到傻左,想點??買左咖啡番公司飲,因為驚自己會瞓,全日都唔夠4個客試鞋,d人死曬丫????夜晚執倉執到11點幾,上到火車睡魔急call,番到上水都差唔多成點~~~~~~~~~~~~~~

ps.後日轉季喇,唔知會點呢??希望生意會好好多啦@@@@

刊登時間︰2007-09-13 01:18 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hihiyee 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]