hihiyee  

 
大名: "++..樂Go∼* 
生日:4.30 
星座:金牛座(Taurus) 
ICQ:344222671
MSN:@Go  
Email:@Go 
舊日記:@Go

xanga日記:@Go 

舊相簿:@Go 

新相簿:@Go 
 
MORE...  

« October 2018 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

 
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

*留言啦*

 
最近三個月尚無任何留言


 

*GOGO LINK*

  *日記*
@芷琪
@亞璋
@嘉嘉
@Man
@Yuki(YMCA)
@波仔
@Erica
@Glico
@Istar
@珍妮斯
@Meko
@Sara
@金英
@亞雪
@Stephy
@Winnie Mak
@玉琪
@菁
@Alex
@Ivan
@Joyce(NT)
@Kenneth
@亞杰
@Miguel
@Mina
@Perkins
@Quin
@Stella
@Suki
@Terry(NT)
@Bonnie
@Cammy
@Daisy
@柏
@Jin
@Jovy
@Joyce(HA)
  @Kenny
@Michi
@Stephine
@Zuki
*相簿*
@Yuki(YMCA)
@Erica
@Glico
@Ishtar
@Sara
@金英~1
@金英~2
@Stephy~1
@Stephy~2
@Stephy~3
@Stephy~4
@Stephy~5
@Stephy~6
@Wing
@Douglas
@Ivan
@Joyce(NT)
@Stella
@Daisy~1
@Daisy~2
@Edward
@亞柏
@Joyce(HA)
@Jovy
*板板*
@Sara
@Stephy
@Ivan
@Kenneth
@亞杰
@Bonnie
@Daisy
@Stephine
@Joyce(HA)

2007 年 9 月 18 日  星期二 晴天
2007-09-18

今日番晏,去GPF飛鞋,好眼瞓丫,因為今朝6點幾俾我亞哥嘈醒.......好q黑人憎,琴晚睇曬"換換愛",好睇喎,好耐都未試過2日睇曬,又好迷戀台灣喇!!!!!

今日生意好似唔錯咁,唔係我次次放假都會好科嫁!!!我番工都可以嫁!!!!晏就食過雲南米線........好味丫!!!!收工同亞鳳搭火車,係咁對打"太鼓達人",玩到手軟喇~

ps.有時覺得係台灣生活既人好簡單........咁香港人呢...........???@

芷琪~一定冇事既@@@

刊登時間︰2007-09-18 11:21 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hihiyee 的日誌)


%$~零度~$% 於 2007-11-11 06:15 AM 發表:
HI~我真係路過嫁~
睇到你個blog~所以上黎睇睇
@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi~THX你...........多d上下黎啦
 
Posted at 2007-11-19 01:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



anson415 於 2007-10-26 06:58 PM 發表:
HI~....得閒黎我個blog吹下水啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi~好丫
Posted at 2007-11-19 01:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ill_will 於 2007-09-29 04:56 PM 發表:
路過*
cM for u=3="
xD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2007-11-19 01:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



拿啦 於 2007-09-21 02:32 AM 發表:
前幾日見到你吳X儀^^肥左啵......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫..............少少姐係咪丫???呵呵
Posted at 2007-11-19 01:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]