施施之blog
hihon
暱稱: 施施
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-10-7
2010-4-10
2010-4-2
2010-3-11
2010-1-30
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
日誌(blog)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 223
今日人氣: 1
累積人氣: 2827
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-13 分類: 未分類

11月13日(星期五)

今日放學又要排球啦

哈哈....1B班個大眼仔比1D班慨一個

黄社小妹妹玩死

阿sir派波個陣.

我搶左佢(黄社小妹妹)個波

所以我即刻比番佢.

我轉身個陣

唔知點解佢企左係我後面

走個陣我同麥凱俊搭80號去樂富

等車時我們前後都有老師

所以我們搭左下一班

今日要番小學聚舊(聖博德學校)

當然有我D小學同學啦

燒烤時.余穎紫叫我影相.

我緊係唔影啦

跟住同王芷妍打波時

又仆街

流左好多血

算啦.繼續打波

同甜和余打波

無啦啦被D人搶場

失去了和她打波的機會

所以我同D舊生跟隊打到10點半先走

同張啓承一齊去摩士搭車

12點番到屋企,............

距離陸運會仲有2日

星期一至二






訪客留言 (返回 hihon 的日誌)


aki2222 於 2009-11-15 01:00 AM 發表:
~cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2009-11-15 02:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aR_Yiu_BabY 於 2009-11-14 09:52 PM 發表:
cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2009-11-15 02:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaikai9788 於 2009-11-14 11:10 AM 發表:
咁夜先返到喔...cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙!我住粉嶺喎.梗係夜
Posted at 2009-11-14 11:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]