| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
| 2009-11-13 |
分類: 未分類 |
11月13日(星期五)
今日放學又要排球啦
哈哈....1B班個大眼仔比1D班慨一個
黄社小妹妹玩死
阿sir派波個陣.
我搶左佢(黄社小妹妹)個波
所以我即刻比番佢.
我轉身個陣
唔知點解佢企左係我後面
走個陣我同麥凱俊搭80號去樂富
等車時我們前後都有老師
所以我們搭左下一班
今日要番小學聚舊(聖博德學校)
當然有我D小學同學啦
燒烤時.余穎紫叫我影相.
我緊係唔影啦
跟住同王芷妍打波時
又仆街
流左好多血
算啦.繼續打波
同甜和余打波
無啦啦被D人搶場
失去了和她打波的機會
所以我同D舊生跟隊打到10點半先走
同張啓承一齊去摩士搭車
12點番到屋企,............
距離陸運會仲有2日
星期一至二
|
網主回覆
thx Posted at 2009-11-15 02:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-11-15 02:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係牙!我住粉嶺喎.梗係夜
Posted at 2009-11-14 11:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|