我今日好5開心<.-
你同我講我成日都講一D廢話
咁我咪5講野lor....
由放學個陣到返屋企
我都無同你傾過計
你就好似好5開心.....
我咪重5開心過你!!
我發覺2B班真係好悶
如果我5計成績既話
我一定入2A班
至少個D女仔幾好
起瑪都可以識到梁燕珍.王晶苓.關可恩個D la...
我5想再留係2B班牙~